این گزینه تو بایوس هست ولی اخطار داده فقط برای 1066 و ddr2 533. پس با این حساب فقط باید fsb رو افزایش بدم تا بشه از کل 3 ghz استفاده کنم?
کاربر شهرسختافزار
این گزینه تو بایوس هست ولی اخطار داده فقط برای 1066 و ddr2 533. پس با این حساب فقط باید fsb رو افزایش بدم تا بشه از کل 3 ghz استفاده کنم?
الان پردازنده رو تهیه کردید ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط اورند برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما همون پردازنده با FSB 800 و یا FSB 1066 تهیه کنید . اگر میخواهید بدون مشکل با سیستمتون کار کنید .
بله میدونم ولی من هم این مورد رو گفتم که cpu که مدنظرشون هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با احترام شما فرمودید ربطی نداره که بنده توضیح دادم جسارت نشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مشخصات مینبورد میتونید بخونید که میتونه پشتیبانی کنه و در صفحات قبل بهش اشاره کردم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
بله میدونم ولی من هم این مورد رو گفتم که cpu که مدنظرشون هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با احترام شما فرمودید ربطی نداره که بنده توضیح دادم جسارت نشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مشخصات مینبورد میتونید بخونید که میتونه پشتیبانی کنه و در صفحات قبل بهش اشاره کردم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله دوست عزیز ولی کاش قبل سفارش گزینه ها رو هم چک میکردید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط اورند برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط ببینید میتونید ضریب رم رو تغییر بدید دیگه مشکلی نباید باشه
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
بله دوست عزیز ولی کاش قبل سفارش گزینه ها رو هم چک میکردید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط اورند برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط ببینید میتونید ضریب رم رو تغییر بدید دیگه مشکلی نباید باشه
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
ضریب رم حداقلش 2.00 هست گزینه های دیگه 2.66 و 3 و 4 هستن رمم خودش باسش 800 ولی مادربرد اوردتش روی 533. وقتی fsb رو روی 333 میزارم با حداقل ضریب،باس رم میشه 667.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcp30 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کجای تنظیماتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط اورند برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این مورد برای سی پی یو بود که با بایوس fd در این fsb کار میکنه شما گفتید تغییر محسوسی نداره و بنده حساب کردم که موارد رو ببینید صفحه ی اول که گفتم 1.8 کارمیکنه و از نظر من زیادهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
زمانی که fsb 1066 بشه سی پی یو 2.4 و اگه پایداری کامل در 1333 بشه شما میتونید 3 رو استفاده کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
تغییر تایمینگ هم میتونید بدید چون وقتی به این شکل ضریب کم کنید تایمینگ هم کاهش پیدا میکنه ولی 1:1 به حالت دیفالتهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط اورند برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اورند (04-03-16)
کاربر شهرسختافزار
1333 منظورم صفحه سایت گیگا بود.اون گزینه 1066 رو نوشته فقط برای core 2 1066 فک نکنم بشه رو این 1333 فعالش کردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcp30 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیر دوست عزیز شما باید fsb رو زیاد کنید که باید تایینگ روی 1:1 باشه که رم تغییر کنه و چون 1:1 نداره باید تایمینگ رو داشته باشید تا تایمینگ رو افزایش بدید (چون وقتی همینطوری ضریب رو کم کنید تایمینگ هم کم میشه که شما دوباره افزایش خواهید داد)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط اورند برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اورند (04-03-16)
شما بهتر میدونید انگار . امیدوارم دوستمون مشکل نخورند با روش شما .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcp30 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اورند (04-03-16)
جناب امید بحث بهتر دونستن یا... نیست بنده هم هیچ ادعایی ندارم فقط چون حساب کردم دیدم زیاده سی پی یو 3 روی 1.8 کار کنه متذکر شدم تا این تاپیک ادامه یافت در مورد موارد که شما گفتید هم بنده فقط با احترام یاداور نکاتی شدم فک میکنم تاپیک رو بخونید متوجه خواهید شد حتی همین چند پست اخربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اورند (04-03-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks